21.7.16 ~ blog opravdu bude končit, autorka se velmi pravděpodobně bude přesouvat

Komentáře

1 Viollet Viollet | E-mail | Web | 1. ledna 2013 v 22:37 | Reagovat

Tak runy kdesi přetrvávaly... V místech, kde vedle sebe bylo v míru jak pohanství, tak křesťanství... U nás nenajdeš snad nic, jelikož co nezlikvidovalo křesťanství, to zahltila kultura, kerou si přinesli vzdělanci z Byzance s sebou spolu se vzděláním a vírou.

(a teď si připadám jak nějaký omudrovaný čtverák)

2 pavel pavel | Web | 1. ledna 2013 v 23:09 | Reagovat

Byla tam za 2.světové velká bitva, to jsi musela mít ve škole.

3 Wizie Wizie | Web | 2. ledna 2013 v 10:56 | Reagovat

[2]: No, ona říkala, že ji historie a Dějepis moc nezajímá :) Mě zajímá, a taky to nevím, takže.. :D

Galaxy, očividně jsi si dovolenou užila :) Jak jsi psala o tom *perfektním* autobusu, vzpomněla jsem si na jednu z našich dovolených, kdy jsme jeli do Chorvatska asutobusem, kterému po cestře vítr ze střechy serval jakousi část, následkem čehož nám na hlavu (ano, přímo mně a bratrovi) kapala voda. Pršelo. To bylo asi poprvé, kdy mi dlouhá cesta vadila, protože jinak je miluji :D
Runy a obelisk vypadá vážně zajímavě. Ten nápad s povídkou je vážně dobrý, takže pokud se Ti podaří čas uprosit, rozhodně si ráda počtu :-)

4 galaxy galaxy | Web | 2. ledna 2013 v 11:10 | Reagovat

[2]: Ne, to jsme určitě nebrali...

5 ╰ ℓα ρℯтιтℯ ℬσɴɪᴛkα ╮ ╰ ℓα ρℯтιтℯ ℬσɴɪᴛkα ╮ | Web | 2. ledna 2013 v 18:47 | Reagovat

Krásne fotografie *e* Chcela by som sa tam niekedy pozrieť ! :3 Okrem  toho aj Tvoj design sa mi páči ! :)

6 Berry Lettyen's Berry Lettyen's | Web | 2. ledna 2013 v 21:39 | Reagovat

Ty runy jsou opravdu úžasné, stejně jako ten obelisk a ty ostatní stavby :D

7 frana-alrika frana-alrika | Web | 6. ledna 2013 v 22:09 | Reagovat

Já si stále nemohu pomoci, ale ty runy mi připomínají ty elfské-Tolkienovi. Některá jsou dosti stejná, ne? :-D Jinak komentář Wizie mi zase připomenul, jak jsme jeli (myslím ze švýcarska) autobusem a řidič za jizdy usnul. A zatřetí díky za pochvalu, přece jen si myslím, že kamenná chaloupka je lepší než perníková a Roshel si je zase brzy najde. (A bude se vraždit. Muhehehehe...)

8 Móda Móda | Web | 16. února 2013 v 18:29 | Reagovat
9 Elke.deJager Elke.deJager | E-mail | 6. července 2018 v 12:47 | Reagovat

Tento výzkum probíhá v těsné spolupráci s Centrem Algatech – výzkumnou skupinou RNDr. Pavla Hrouzka, Ph.D. pepanek> Na to je potřeba kromě jiného i několik podvodních kamer, to nedáme. osprey> Chtěl bych někdy vidět záběry pod hladinou,kdy se nasype několik hromádek krmení a je vidět,které hromadě dávají ryby přednost. <a href=https://rybydynamit.com/#2>https://rybydynamit.com/#2</a>  Nastražuji ji převážně na vlas, kdežto měkkou verzi častěji do obloučku háčku. Na kukuřici Meleg jsem během loňské sezóny nachytal spoustu pěkných kaprů. Při krátkých výpravách, jednodenních vycházkách nebo společném chytání s mými dětmi, kdy si chci především dobře zachytat, je to jedna z mých nejoblíbenějších návnad a nástrah.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.